Dinàmiques de pati: inscriu-t’hi!

Formulari d’inscripció a activitats

A l’Institut Escola Industrial l’estona de l’esbarjo s’han preparat algunes activitats per tal de dinamitzar aquestes estones.
Els alumnes de 1r de l’ESO disposen de dos patis diferents als altres cursos i, aquells dies en què la pista central està disponible, poden fer-ne ús per jugar a futbol o a voleibol. També, s’organitzaran mini-lligues de tennis taula, poden disposar d’una corda per saltar i hem habilitat una capsa de jocs de taula per aquells que prefereixen una estona de jocs tranquils.

Els alumnes de 2n ESO, 3r ESO, 4t ESO i FP Bàsica  també poden practicar un esport com el bàsquet, el voleibol i el tennis taula o fer altres activitats com percussió i més tranquil·les com jocs de taula o estudi a la biblioteca.

Per dur a terme aquestes activitats comptem amb la col·laboració de professorat del centre, l’alumnat de 3r d’ESO que realitza el servei comunitari de “Dinamització de patis” i l’alumnat del CFGS Ensenyament i animació socioesportiva de l’institut Agustí Serra.
L’objectiu principar és que que els alumnes es relacionin entre ells i gaudeixin de trenta minuts de lleure en companyia de companys i amics.