Resultats votació: institut lliure de mòbils a l’ESO

A conseqüència dels problemes que causa l’ús inadequat dels telèfons mòbils en horari escolar, des del grup de tutories de 1r cicle va sorgir la proposta de declarar el nostre institut lliure de mòbils a l’ESO. La proposta es va compartir amb tots els equips docents, que s’hi van mostrar favorables, i per aquest motiu, amb el suport de l’Equip Directiu, es va decidir fer una enquesta a tot el professorat del claustre i sotmetre-ho, també, a votació al Consell Escolar, òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre, on hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa. En ambdós casos el resultat va ser favorable a declarar l’institut lliure de mòbils a l’ESO.

Donada la complexitat de portar a terme una mesura com aquesta i la necessitat de rebre el suport de les famílies, se’ls va demanar l’opinió sobre aquesta qüestió a través d’una consulta.

Seguint aquest enllaç podeu conèixer-ne els resultats:

Resultats de la consulta

A partir d’aquests resultats majoritàriament favorables a restringir l’ús del mòbil a l’ESO, treballarem per concretar els termes de la proposta i establir les mesures necessàries per fer-la efectiva a partir del curs 22-23. Al mes de setembre oferirem més informació.