Cotlliure à la fin!

Després d’uns anys sense poder fer la sortida, aquest any els alumnes de 1r d’ESO van endinsar-se en el Rosselló francès i van desembarcar a Cotlliure. Al matí van visitar el Castell Reial i la tomba del poeta espanyol Antonio Machado i, A la tarda, la Fortalesa, un castell medieval amb molt encant. Després van fer una passejada pels carrers de la vila, indret predilecte de nombrosos artistes com Matisse, Picasso i Dufy. La sortida va ser una experiència molt positiva per als alumnes perquè va possibilitar una vivència més enllà de l’entorn escolar, al mateix temps que va afavorir el desenvolupament de l’autonomia, les relacions interpersonals i l’apropament a la llengua francesa. L’excursió se’ls va fer curta, però alguns van tenir temps de practicar una mica el seu francès!