Beques postobligatoris, material i menjador 22-23

ESTUDIS POSTOBLIGATORIS

Us informem que ja s’ha obert el termini per sol·licitar la beca d’estudis postobligatoris de la que poden beneficiar-se l’alumnat que al setembre cursi estudis postobligatoris (batxillerat o CF), si compleixen els requisits econòmics i acadèmics establerts a la convocatòria del Ministeri.

Podeu presentar les vostres sol·licituds entre el 30 de març i el 12 de maig de 2022, ambdós inclosos.

Demaneu la beca malgrat que no hàgiu decidit encara què voleu estudiar, fins i tot, si no teniu clar si continuareu estudiant, ja que fora d’aquest termini no serà possible sol·licitar-la.

ESTUDIS ESO

Del 29 d’abril i fins al 27 de maig podeu sol·licitar els AJUTS DE MENJADOR i les BEQUES DE LLIBRES DE TEXT I MATERIAL ESCOLAR per al curs 2022-2023.

Trobareu tota la informació en aquest ENLLAÇ.

Un comentari en “Beques postobligatoris, material i menjador 22-23