Ajuda’ns a ajudar

L’alumnat del nostre centre s’ha volgut sumar a les actuacions solidàries que es duen a terme des de diferents col·lectius municipals per ajudar persones dels nostres barris que ho necessiten. És per aquest motiu que el grup de 3r B s’ha organitzat per col·laborar en la campanya de recollida d’aliments impulsada per Xarxa de Suport de Sabadell i el projecte de la cooperativa agrària Supercoopera.

Des de la matèria d’emprenedoria, l’alumnat de 3r d’ESO ha elaborat la campanya “Ajuda’ns a ajudar“, amb la qual animen les famílies, a través dels seus fills i filles, a participar en aquesta recollida d’aliments no frescos, d’higiene i de neteja. Totes les persones de la comunitat educativa que vulguin fer la seva donació d’aliments, podran fer-ho durant la setmana del 14 al 18 de desembre. Només cal que dipositin els productes a les caixes habilitades als vestíbuls d’accés, de les 8 h fins a 14.30 h a l’edifici A i de les 8 h fins a  les 18 h edifici B.

Gràcies a tothom per la vostra col·laboració.

Cartell de la campanya solidària Ajuda’ns a ajudar