Accions poètiques 25-N

Enguany, el nostre institut se suma, un cop més, al clamor internacional del dia 25 de novembre per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones. Volem posar de manifest i assenyalar amb rotunditat que la lluita per una vida lliure de violències envers les dones no només hauria d’emmarcar-se en un seguit d’accions i actes al voltant d’aquesta data, sinó fer-se extensiva en tots i cadascun dels dies de l’any.

Tots sabem que vivim en un món cada cop més accelerat i canviant, en una societat fluida en molts aspectes però on, al mateix temps, és evident que hi ha estructures que es resisteixen al canvi. La violència de gènere és una realitat persistent i cruent, i des de l’Institut Escola Industrial volem fer palès el nostre profund rebuig envers aquesta i la nostra voluntat de transmetre a l’alumnat el valor del respecte. I ho fem de moltes maneres, però una d’elles és des de la cultura, compartint diversos poemes i fragments de textos reivindicatius amb tota la intenció de fer ressò sobre el nostre posicionament de tolerància zero a la violència. Això és el que vam fer divendres 25-N al nostre institut, recollint les paraules de poetes que donen veu a la justícia, la igualtat i la sororitat.