Projecte Innovació: Aula de Fusta

El Departament de Fusta i Moble de l’Escola Industrial ha col·laborat amb l’escola de primària del nostre barri, La Trama, en la realització d’unes taules de treball cooperatiu per a una de les seves aules.

Els nostres alumnes de Grau Superior en Disseny i Moblament han realitzat l’estudi de l’entorn de treball i el disseny de l’espai. A partir d’aquest estudi han fet el disseny i la fabricació de les 24 taules.

Aquesta distribució permet que els alumnes de primària puguin treballar amb una metodologia basada en projectes i adaptar els grups a qualsevol situació: treball individual, en parelles i en grup.

Gràcies a aquesta col·laboració, els nostres alumnes han pogut treballar en un projecte innovador i d’aplicació real en un entorn educatiu.

Podeu veure algunes fotos del disseny i fabricació

2 comentaris de “Projecte Innovació: Aula de Fusta