Carta a les families pel confinament

Benvolgudes famílies,

Des de la direcció esperem i desitgem que tant vosaltres com les vostres famílies i amics estigueu bé de salut i d’ànims.

Com tots ja estem comprovant, sembla que el confinament, malauradament, va per llarg. Per tant, us volem fer arribar algunes informacions.

Heu de tenir en compte que el tancament del centre va ser molt precipitat (al mig dia del dia anterior) i per, inicialment, només dues setmanes. Tots ens hem hagut d’adaptar, sense possibilitat de planificació, a una forma de comunicació no presencial. El professorat del centre està treballant des de el primer dia amb diferents plataformes per comunicar-se amb l’alumnat (Moodle, Esemtia, correu electrònic, Classroom, etc.).  Val a dir, que no tots els nivells utilitzen les mateixes eines ni tot el professorat.

Estem preparant els butlletins de notes de la segona avaluació que us farem arribar per correu electrònic, properament. Podria ser que no tot el professorat hagi pogut entrar les seves notes per motius diversos de força major.

Si teniu alguna consulta a fer-nos, el canal de comunicació de les famílies amb el centre és, preferentment, a través del correu electrònic amb el tutor/a. Si es tracta de problemes tècnics relacionats amb l’accés al Moodle o al correu electrònic de l’alumnat, poseu-vos en contactea a través del correu del centre ([email protected]).

Per altra banda, si teniu algun pagament pendent de fer (crèdit de síntesi o viatges), no els feu. Ja us anirem informant a mesura que anem resolent el tema de les cancel·lacions amb les agències de viatges i/o amb les altres entitats.

Per últim voldríem expressar-vos el nostre agraïments per endavant a la vostra comprensió.

Salut i molts ànims,

La direcció