XERRADA “Bona lletra i bona vida: grafologia per superar seleccions de personal”

El passat 22 de gener es va realitzar a la sala d’actes del nostre institut un interessantíssim seminari impartit pel Dr. Joaquim Valls (neuropsicòleg) i ofertat per l’EUNCET “Bona lletra i bona vida: grafologia per superar seleccions de personal”.

Durant el seminari, valorat molt positivament per l’alumnat de cicles formatius de grau superior a qui anava adreçat, el Dr. Valls ens va ensenyar què és el que s’analitza d’una signatura i com hauríem de fer-la per a que la nostra candidatura no sigui desestimada en una anàlisi grafològica elemental que es pugui dur a terme durant un procés de selecció de personal. Segons el Dr. Valls, no només la nostra signatura és una radiografia de la nostra personalitat sinó que podem millorar la nostra personalitat a través de la programació neuro-cal·ligràfica.

Al final de la sessió, a més, el Dr. Valls va analitzar la signatura dels i les alumnes que així ho van voler, donant pautes personalitzades per a la seva millora.