Informació alumnes 1r ESO

Sabadell, juliol 2019

Benvolgudes famílies de 1r d’ESO,

Ens posem en contacte amb vosaltres per tal de comunicar-vos algunes de les informacions de l’inici del curs 2019-2020.

Calendari:

Divendres, 6 de setembre: Es penjaran les llistes dels grups, a l’entrada del bloc d’oficines del Centre (on hi ha Secretaria).

Dijous 12 de setembre:

• 8:30 a 11:00 Recepció de l’alumnat per part dels/de les tutors/es TEI (Tutoria Entre Iguals) i dels tutors/es de grup: Cal portar la llibreta classificadora DIN A4 i l’estoig.
  • 11:00 a 11:30 Esbarjo.
  • 11:30 a 13:00 Entrevista individual de l’alumne/a amb el/la tutor/a i activitats d’inici de curs.

Divendres , 13 de setembre: Inici de les classes a les 8:00 .

Agenda: el Centre proporciona, a tot l’alumnat, una agenda amb les dades de l’Institut, el calendari acadèmic i les normes bàsiques per a una bona convivència.

Deures d’estiu ( si n’és el cas): El dia 12 el/la tutor/a comunicarà a l’alumne/a quin dia els ha de lliurar. Seria convenient que els/les nois/es es preparin una petita presentació personal (escola de procedència, aficions…) per després poder-la exposar als companys de classe.

Material fungible bàsic:

• Fulls DIN-A4 o llibreta de DIN-A4 amb apartats de colors.
  • Llibreta mida DIN-A4 sense espiral tipus “escolofi” o “oxford” per ciències socials.
  • Diccionari de castellà (no de primària ni essencial).
  • Estris de dibuix lineal (compàs, escaire, cartabó, regle i semicercle).
  • Estoig amb llapis, bolígraf de tres colors, goma, maquineta, regla i llapis de colors de fusta.

Atentament.

LA DIRECCIÓ