Col·laboració Escola Industrial i ESDI

Professors i alumnes dels Cicles Formatius de Grau Mig de Fusteria i Moble i d’Instal·lació i Moblament i alumnes de Grau Superior de Disseny i Moblament de l’Institut Escola Industrial de Sabadell van assistir el passat 30 de novembre a la sala d’actes de l’Escola Superior de Disseny ESDi on els alumnes de 3r curs de Grau en Disseny, menció en Producte van presentar les propostes dissenyades i realitzades en format maqueta per ells mateixos. Els projectes han estat tutoritzats pel professor Guiu Llusà i coordinats des de la Unitat de Producte i Usabilitat d’Espais de l’ESDi.

D’entre tots els models presentats, el Departament de Fusta i Moble de l’Institut Escola Industrial de Sabadell n’escollirà un que serà el treball que caldrà realitzar al 27è Concurs d’Estudiants de Fusta i Moble de Catalunya, al març de 2019 al Tallers de Fusta i Moble de l’Institut Escola Industrial de Sabadell.