Jornades Portes Obertes. Curs 2017-18

Durant els propers mesos, l’Escola Industrial realitzarà diverses jornades de portes obertes per poder donar a coneixer els estudis que imparteix i les seves instal·lacions. Les jornades estan orientades als diferents àmbits de l’ensenyament i es detallen a continuació:

ESO

El dia 4 de març obrim les portes de l’Institut Escola Industrial per tal que puguin conèixer, l’oferta formativa dels Estudis de Secundària Obligatòria (ESO) que oferim al nostre institut. Per a la bona organització de la Jornada, us convoquem al següent horari:

• 10.00h, famílies de les escoles La Trama i Nostra LLar.
  • 11.00h, famílies de les escoles Samuntada i Enric Casassas
  • 12.ooh, Obert a la resta de públic i escoles no vinculades

Aquest curs organitzem aquestes jornades en dissabte per poder-vos mostrar l’Institut ambmés tranquil·litat, de dia i sense les dificultats horàries dels dies laborables.

BATXILLERAT I CAS

El dia 6 d’abril obrim les portes de l’Institut Escola Industrial per tal que puguin conèixer l’oferta formativa dels Estudis de Batxillerat i del Curs de preparació per a la incorporació als cicles de grau superior (CAS) que oferim al nostre institut. Als que estigueu interessats, convoquem a les 18h. a la Sala d’Actes.

CICLES FORMATIUS GRAU MITJÀ

Els dies 4 de maig a les 18h,  obrim les portes de l’Institut Escola Industrial per tal que puguin conèixer l’oferta formativa dels Estudis de Cicles Formatius de Grau Mitjà:

• CFGM Gestió Administrativa
  • CFGM Gestió administrativa en l’àmbit jurídic
  • CFGM Fusteria i moble. Instal·lació i moblement
  • CFGM Manteniment equips industrials
  • CFGM Mecanització

CICLES FORMATIUS GRAU SUPERIOR

El dia 11 de maig a les 18h,  obrim les portes de l’Institut Escola Industrial per tal que puguin conèixer l’oferta formativa dels Estudis de Cicles Formatius de Grau Superior:

• CFGS Administració i finances
  • CFGM Disseny en fusteria i moble
  • CFGS Programació de la producció en fabricació mecànica
  • CFGS Disseny de la producció en fabricació mecànica
  • CFGS Mecatrònica

Us hi esperem!

Per qualsevol consulta podeu trucar a l’Institut al telèfon 937258744.