Tercera posició pel CFGM Gestió administrativa

El nostre centre, l’Escola Industrial de Sabadell va participar representant a tres empreses, el CFGM de Gestió Administrativa de l’àmbit jurídic representava a l’empresa ASSEICO, SLS (Assessors i comercials, Societat Limitada Simulada), els seus treballadors (que són el nostre alumnat) van explicar premiCFGMal públic a través d’imatges de vídeo, power point i explicacions dels seus comercials amb angles, francès, català i espanyol que la seva empresa es dedica a l’assessorament fiscal, jurídic i laboral. El CFGM de Gestió Administrativa, van presentar les empreses UST, SLS i Ink Games, SLS, la primera dedicada al lloguer de cotxes multimarca d’alta gama i la segona a la venda de tinta per impressores i jocs i accessoris per ordinadors. UST, SLS va fer la presentació amb angles, tant els vídeos com les ponències dels diferents representants de l’empresa tot i que donat que és una empresa d’àmbit internacional també es va dirigir al públic amb francès, romanes, àrab, català i espanyol.

És un orgull pel professorat del nostre centre comptar amb aquest alumnat, van presentar les seves empreses com a grans professionals, amb educació, saber estar i una imatge impecable per l’ocasió. Per l’equip docent d’aquest alumnat tots són guanyadors, han representat a les seves empreses i el seu centre educatiu amb excel·lència , molt felicitats a tots!!