VI Concurs de Cultura Clàssica

El passat mes de febrer es va celebrar el VI concurs de cultura clàssica amb el tema “La política a Grècia i a Roma”, en el qual van participar 1.024 alumnes de tot Catalunya.

Per primera vegada, quatre alumnes de 2n de batxillerat humanístic del nosclassicatre centre van participar-hi.

Després de quatre dies intensos de preguntes va haver-hi un empat de punts amb set grups. El desempat es va celebrar el 15 de febrer a la tarda en un institut de Barcelona en el qual les nostres dues finalistes Anatasiya Harapuchyk i Salma Ouaguira van quedar, finalment, en segon lloc a tres minuts dels guanyadors.

Enhorabona a totes les alumnes que varen participar i, especialment, a la magnifica classificació aconseguida per la Anastasiya i la Salma.

Seguirem participant en els pròxims anys.

Un comentari en “VI Concurs de Cultura Clàssica